1 2 3 4

Наказ про підсумки очного етапу обласного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства „Юний дослідник”

6 квітня 2015 - Администратор

 

  УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

 

 

 

Н А К А З

 

 

 

 

30. 03. 2015                                                 м. Рівне                         172            

 

 

 

 

Про підсумки очного етапу

обласного конкурсу

експериментально-дослідницьких 

робіт із природознавства  „Юний дослідник”  

 

 

Відповідно до Положення про управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації від 14 січня 2013 року № 11, на виконання Плану проведення обласних масових заходів і участі дітей та учнівської молоді у Всеукраїнських заходах  за напрямами позашкільної освіти у І півріччі 2015 року, затвердженого наказом управління освіти і науки облдержадміністрації від 05 січня 2015 року № 1, наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 10 березня 2015 року  № 128 „Про проведення очного етапу конкурсу експериментально-дослідницьких робіт з природознавства „Юний дослідник” підбито підсумки участі загальноосвітніх та позашкільних закладів у очному етапі конкурсу експериментально-дослідницьких робіт з природознавства „Юний дослідник”. Виходячи із зазначеного, згідно з рішенням журі   НАКАЗУЮ: 1. Інформацію про результати очного етапу конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства „Юний дослідник”, що додається, взяти до уваги.2. Нагородити грамотою управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації переможців обласного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства „Юний дослідник”:

у номінації „Рослини навколо нас”:

 

за І місце 

Козакову   Марину,  ученицю 5 класу   Маломидської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Костопільського району, тема роботи  „Розмноження цикламена персидського різними способами в кімнатних умовах” (керівник Козакова О.Г., вчитель хімії);

 

за ІІ місце

Макаревич Ольгу, ученицю 6 класу Немовицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сарненського району, тема роботи „Створення міні-садів” (керівник Колядко С. Ю., вчитель біології);
  Дзюбук Ольгу, вихованку гуртка „Юні овочівники” комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради, ученицю          5 класу  Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №16, тема роботи „Підбір сортів капусти білоголової для вирощування в умовах Полісся” (керівник гуртка Ромашко Р.Я.);

за ІІІ місце

Горопаху Тараса, учня 6 класу  Радивилівського навчально-виховного комплексу „школа № 2 – ліцей” імені  П. Г. Стрижака, тема роботи  „Дослідження способів продовження життя зрізаних квітів”(керівник   Горопаха  О.О., вчитель біології);

 

Мандрик Юлію, вихованку гуртка „Рослинники” комунального закладу  „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради, ученицю 4 класу  навчально – виховного комплексу „Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей” № 19, тема роботи „Отримання двох врожаїв овочевих культур з однієї ділянки за один весняно – осінній період” (керівник гуртка Луцишин С.М.);

Франчук Ольгу, вихованку гуртка „Юні садівники” комунального закладу  „Станція юних  натуралістів” Рівненської обласної ради, ученицю 2 класу Рівненського навчально-виховного комплексу І ступеня № 1, тема роботи „Вигонка квітково-декоративних рослин” (керівник гуртка Власюк І.М.);

у номінації „Я і природа” :

 

          за І місце

Трохимчук Анастасію, ученицю 5 класу Рокитнівського навчально-виховного комплексу „школа І ступеня – гімназія”, тема роботи „Різноманітність грибів Рокитнівщини” (керівник Осадча О.І., вчитель географії);

за ІІІ місце

Гнатюк Марію, ученицю 6 класу Здолбунівської гімназії, тема роботи „Величина флуктуючої асиметрії морфологічних структур берези повислої як індикатора екологічного стану екосистем м. Здолбунова” (керівник Базан Т. О., вчитель біології);

Буднік Ірину, ученицю 4 класу Великоомелянського навчально-виховного комплексу „школа – гімназія” Рівненського району, тема роботи „Прихована загроза маленької батарейки” (керівник Антонюк Г.О., вчитель початкових  класів);

 

 Берету Лева, учня 3 класу Кузнецовської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 1, тема роботи „Мінерал зі смаком” (керівник Макоєдова А.Д.);

у номінації „Народознавство, краєзнавство”:

 

за І місце

Левицького Михайла, учня 5 класу Кузнецовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, тема роботи „Український родовід” (керівник Жуковський В.Б.);           

 

за ІІ місце

Красовську Катерину, ученицю 4 класу Сарненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, тема роботи „Катерина. Походження імені, його значення. Видатні Катерини” (керівник Огінська Г.С.);
 Кусковець Оксану, ученицю 5 класу Тріскінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сарненського району, тема роботи „Державні символи України” (керівник Боротюк В.О.);

за ІІІ місце

Панасюк Богдану, ученицю 6 класу Сарненської гімназії, тема роботи „Біблійні ростини Едемського саду в Україні” ( керівник Кузьмич О.В.);

Щирук Ірину, вихованку гуртка „Розпис по тканині” комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради, ученицю 5 класу Рівненської   загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Короленка, тема роботи „Використання природних барвників для фарбування текстильних матеріалів” (керівник гуртків Дем’янюк А.Г.);  

 у  номінації „Охорона здоров’я”:

за І місце

Шерстюка Максима, учня 4 класу Сарненського навчально-виховного комплексу „школа – колегіум” імені Т.Г. Шевченка, тема роботи „Цілющі властивості перепелиних яєць”(керівник Шерстюк І.П.);

 

за ІІ місце

Третяка Кіріла, учня 4 класу Сарненського навчально-виховного комплексу „школа – колегіум” імені Т.Г. Шевченка, тема роботи „Значення солі в житті  людини” (керівник Робейко О.М. );

 

за ІІІ місце

Горн Анну, ученицю 5 класу Горбаківського навчально-виховного комплексу „Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа   І-ІІІ ступенів” Гощанського району, тема роботи „Дослідження зубної пасти” (керівник Павельчук І.В.)

Андрійчук Діану, ученицю 6 класу  Квітневської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів Дубенського району, тема роботи „Дослідження молочних продуктів харчування”( керівник Романовська В. І., вчитель біології);

у номінації „Тваринний світ”

 

за І місце

Антонюка Романа, учня 4 класу Сарненської спеціалізованої школи розвитку І ступеня № 5 , тема роботи „Видовий склад, особливості біології  та екології синиць в зимовій орнітофауні міста Сарни ” (керівник  Антонюк С.Г.);

за ІІ місце

Кучика Марка, учня 4 класу Кузнецовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, тема роботи „Дослідження пристосування їжака звичайного до життя в природі” ( керівник Романчук Л.В.);

 

Лисюк Вікторію, вихованку гуртка „Юні зоологи” комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради, ученицю 4 класу  Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22, тема роботи „Утримання імператорського скорпіона (Pandinus imperater) у тераріумі”         (керівник гуртка Момотюк М.Т.);

за ІІІ місце

Верешко Анну, вихованку гуртка „Любителі домашніх тварин” Кузнецовського Будинку дитячої та юнацької творчості, тема роботи

 

„Збільшення тривалості життя  шиншил у домашніх умовах” (керівник Столярук Т.О.).

 

3. Відзначити дипломами управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації за участь всіх учасників очного етапу обласного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства „Юний дослідник”.                             

 

 4. Направити роботи  переможців очного етапу обласного конкурсу на ІХ Всеукраїнський конкурс експериментально-дослідницьких робіт із природознавства „Юний дослідник” у місто  Київ.   5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника управління – начальника відділу виховної роботи та соціального захисту дітей управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації Пекарського О.М.  

 

 

Начальник управління                                                                    Г. Таргонський                                                                                                     

Додаток

до наказу управління освіти і

науки Рівненської обласної

державної адміністрації

від  30. 03. 2015   № 172

 

Інформація про результати

очного етапу обласного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт

з природознавства „Юний дослідник”

 

Очний етап обласного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт із природознавства „Юний дослідник” проводився з метою залучення учнів     9-11 років до дослідницької роботи з природознавства, формування у них первинних екологічних знань, розвитку та удосконалення вмінь ведення фенологічних спостережень, створення умов для творчої самореалізації.

 На конкурс подано 46 робіт  учнів 3-6 класів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Володимирецького, Гощанського, Дубенського, Дубровицького, Здолбунівського, Костопільського,    Радивилівського, Рокитнівського, Рівненського, Сарненського районів, міст Рівне, Кузнецовська та комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради.

 Конкурс проходив  у два етапи: І-й етап − заочний конкурс робіт (відбірковий),  ІІ-й етап – очний захист робіт.

До очного етапу – захисту робіт допущено 32 учасники. 

Юні дослідники проводили спостереження за явищами природи, робили висновки та узагальнення, проводили експериментально-дослідницьку роботу з таких напрямків: „Рослини навколо нас”„Я і природа”, „Народознавство, краєзнавство”, „Охорона здоров’я”, „Тваринний світ”.       

Номінація „Рослини навколо нас”.

Козакова   Марина,  учениця 5 класу   Маломидської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Костопільського району, довела можливість розмноження цикламена персидського різними способами в кімнатних умовах.

 

 

Кімнатне квітникарство для Макаревич Ольги, учениці 6 класу Немовицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сарненського району стало улюбленою справою, вона розглядала принципи облаштування мініатюрних рослинних композицій, секрети підбору рослин, горщиків, декоративних елементів для створення  міні-саду.

Дзюбук Ольга, вихованка гуртка „Юні овочівники” комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради, учениця 5 класу  Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 16, провівши ряд досліджень, вивчила біологічні особливості сортів капусти: Білосніжка, Харківська зимова, Ярославна  для вирощування в умовах Полісся” .

 Дослідженням способів продовження життя зрізаних квітів займався  Горопаха Тарас, учень 6 класу  Радивилівського навчально-виховного комплексу „школа № 2 – ліцей” імені  П.Г. Стрижака.

Вихованки гуртків комунального закладу „Станція юних  натуралістів” Рівненської обласної ради Мандрик Юлія, зробила висновки про можливість  отримання  за сприятливих кліматичних умов двох урожаїв овочевих культур з  однієї ділянки  за  один весняно-осінній період при умові вибору ранніх  районованих сортів овочевих культур, а Франчук Ольга, презентувала проект прискореного вегетативного розвитку  крокусів у зимовий період.   

Номінація „Я і природа”.

Трохимчук Анастасія, учениця 5 класу Рокитнівського навчально-виховного комплексу „школа І  ступеня – гімназія”, познайомила з унікальним світом грибів Рокитнівщини, їхньою морфологією, поширенням, харчовими та лікувальними цінностями для людини, з умовами їх зростання та календарем збору.

 Величину флуктуючої асиметрії морфологічних структур берези повислої як індикатора екологічного стану екосистем в місті Здолбунові охарактеризувала Гнатюк Марія, учениця 6 класу Здолбунівської гімназії.

Буднік Ірина, учениця 4 класу Великоомелянського навчально-виховного комплексу „школа – гімназія” Рівненського району, у своїй  роботі розкрила  приховану загрозу маленької батарейки для оточуючого середовища.

Дослідженням солі, мінералу зі смаком, займався  Берета Лев, учень 3 класу Кузнецовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1.

Номінація „Народознавство, краєзнавство”.

 

Учасники дослідили рослини та тварини з Біблійних сюжетів, українську  символіку рослин і тварин у геральдиці, значення гармонійного спілкування людини та природи.

Переможцем став Левицький Михайло, учень 5 класу Кузнецовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1, який дослідив свій родовід,  побудував власне генеалогічне дерево та підтвердив „родинні легенди”.

Кусковець Оксана, учениця 5 класу Тріскінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сарненського району, довела, що державні символи України є  важливим джерелом історії нашої країни і несуть у собі не лише графічне зображення, а й право належності та визначеності у політичному, культурному, економічному та територіальному напрямку.      

„Видатні Катерини” так називався проект Красовської Катерини, учениці 4 класу Сарненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, в якому розкрито походження імені, його значення та використання.

Вихованка гуртка „Розпис по тканині” комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради, учениця 5 класу Рівненської   загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Короленка Щирук Ірина розкрила ефективність використання природних барвників для фарбування текстильних матеріалів та запропонувала рецептуру фарбування волокон з урахуванням їх складу.  

 Номінація „Охорона здоров’я”.

 

 Шерстюк Максим, учень 4 класу Сарненського навчально-виховного комплексу „школа – колегіум” імені Т.Г.Шевченка, проаналізував  історію появи перепелиних яєць на ринку та розкрив  їх цілющі властивості.

Дослідженням солі, значенням її в житті  людини та впливом на організм, використанням в промисловості та медицині займався  Третяк Кіріл, учень 4 класу Сарненського навчально-виховного комплексу „школа – колегіум” імені Т.Г. Шевченка.

 

Горн Анна, учениця 5 класу Горбаківського навчально-виховного комплексу „Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів” Гощанського району, дослідила  основні складові зубних паст. Отримала об’єктивну інформацію про склад зубної пасти, спроектувала  на основі цих досліджень заходи для зменшення негативного впливу зубної пасти на організм людини.

Про цілющі властивості молочних продуктів та їх значення для  харчування розповіла Андрійчук Діана, учениця 6 класу Квітневської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів Дубенського району.

Номінація  „Таринний  світ”.

 

Антонюк Роман, учень 4 класу Сарненської спеціалізованої школи розвитку І ступеня № 5, дослідив видовий склад, особливості біології та екології синиць в зимовій орнітофауні міста Сарни.

Про особливості біології та утримання імператорського скорпіона (Pandinus imperater) у тераріумі  розповіла  Лисюк Вікторія, вихованка гуртка        „Юні зоологи” комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради, учениця 4 класу  Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22.

Спостереження за поведінкою, живленням, пристосуванням їжака звичайного до життя в природі провів Кучик Марк, учень 4 класу Кузнецовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4,  

Верешко Анна, вихованка гуртка „Любителі домашніх тварин” Кузнецовського Будинку дитячої та юнацької творчості, з’ясувала причини збільшення тривалості життя  шиншил у домашніх умовах.

 

 

 

 

Заступник начальника управління –

начальник відділу виховної роботи та

соціального захисту дітей управління

освіти і науки облдержадміністрації                                             О. Пекарський

 

 

Директор комунального закладу

„Станція юних натуралістів”                                                                                                                                                                               

 

Рівненської обласної ради                                                           Т. Остафійчук